El segon Salon del cicle TEDxIgualada Salons va tenir una gran acollida i va congregar més de 80 persones en una tarda centrada en apropar la genètica al públic general amb un to proper i entenedor. La ponent, la Dra. Aina Marsal-Olivan, va oferir una xerrada divulgativa pensada per a no especialistes, i va obrir espai a la conversa i a les preguntes del públic en un ambient distès.
Des de l’organització, TEDxIgualada ha valorat molt positivament la resposta d’assistència i l’interès generat, reafirmant l’aposta pels Salons de petit format com a espais de proximitat per compartir idees i promoure el debat al territori.
TEDxIgualada vol agrair especialment la col·laboració del Campus Igualada – UdL per acollir l’esdeveniment i facilitar-ne la celebració.
Més informació i properes activitats: www.tedxigualada.com/salons
Al llarg de l’any, TEDxIgualada continuarà la seva activitat amb diferents Salons amb xerrades de petit format, programats en diverses dates i indrets. El pròxim es celebrarà el 16 d’abril 19:00, sota el títol “IA, eina o amenaça” a La Bastida del Rec.
Imatges de l’esdeveniment disponibles a Flickr
